1
Tjejproblem. :/
Postat av BloValeN^ den 2 Juni 2008, 18:21
53 kommentarer · 64 träffar
Tjeana fraggbajt Har en tjej i skolan som jag har tyckt lite specielt om under en längre tid nu och jag tror jag kanske tillåmed är kär i henne. Hon är jättegullig och trevlig och så. Jag vet att hon har en massa andra killkompisar och så och jag är inte direkt hennes kompis. Har bara snackat lite smått ibland. jag slutar ju 9an nu till sommarn och det gör hon med så jag kommer antagligen aldrig se henne igen om jag inte tar mer kontakt med henne, men jag vet inte om jag vågar. Har aldrig haft en tjej förut och inte så värst många tjejkompisar så jag vet inte riktigt hur jag ska få kontakt med henne på ett bra sätt. Ni är ju yeslifers här så snälla hjälp mig...
Stavfel & dyl bjuder jag på... har bråttom när jag skriver.
EDIT: kan tillägga att jag inte har hennes msn men kan lätt ta reda på då jag har kompisar som känner henne...
EDIT2: Har nu addat henne på BDB och ska adda msn så fort bdb slutar lagga så jag kan komma in på hennes profil och se den :P Kanske kommer med edit i morgon om vi snackar något eller så ;) gonatt fb...
EDIT3: Jag, Tjejen och min & hennes kompis badade idag tsmns. På skoltid så det vart inte så länge men det var kul ändå ^^,... Fick inte tag på msn i går ska se om jag frågar efter den i kväll.
Stavfel & dyl bjuder jag på... har bråttom när jag skriver.
EDIT: kan tillägga att jag inte har hennes msn men kan lätt ta reda på då jag har kompisar som känner henne...
EDIT2: Har nu addat henne på BDB och ska adda msn så fort bdb slutar lagga så jag kan komma in på hennes profil och se den :P Kanske kommer med edit i morgon om vi snackar något eller så ;) gonatt fb...
EDIT3: Jag, Tjejen och min & hennes kompis badade idag tsmns. På skoltid så det vart inte så länge men det var kul ändå ^^,... Fick inte tag på msn i går ska se om jag frågar efter den i kväll.
Satsa innan sommarn?
154 personer har röstat