Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mannen i spåret försökte..

Postat av sbsbsbsbsbsb den 2 Juni 2008, 14:33
76 kommentarer · 286 träffar
Hejsan pojkar och flickor på fragbite !

Igår morse, efter min joggingtur i spåret så gjorde jag en tråd.

http://www.fragbite.nu/?thread ID=576796

Jag vill att ni läser tråden ovan innan ni läser denna för att ni ska förstå hur allting ligger till.

Nåväl, nu har ni läst klart tråden ovan (hoppas jag).

Jag var ute idag också och joggade innan plugget, jag anlände till mötesplatsen där jag skulle träffa mannen (Bengt), klockan 07:15.

Jag står där och väntar i ungefär 5 minuter, då ser jag att Bengt kommer vankandes upp i spåret.

Vi hälsar på varandra och han ger mig en kram :S

Menmen, dags att börja jogga, säger jag och börjar lite sakta, Bengt hänger på.

Vi joggar några kilometer, Bengt stannar och säger att han är lite trött.

Jag stannar och väntar tålmodigt på att han ska hämta andan.

Efter en liten stund så är det dags att fortsätta säger Bengt och börjar jogga, jag kommer efter.

Halvvägs in i spåret så stannar vi igen, Bengt säger att han gömt en grej inne i skogen som han vill visa mig. Visst, tänker jag och följer efter honom in i skogen.

En bit in i skogen så vänder han sig emot mig och kollar på mig med en konstig blick, nu ser jag det igen, hans rejäla ståfräs.

Jag blir lite rädd, jag vill ut ifrån skogen och fortsätta jogga, men jag står bara där helt paralyserad.

Bengt kommer nära mig, han säger att han tycker jag är fin.

"Tack" svarar jag, vet inte varför :S

Bengt lägger sina armar runt mig, som en kram men istället så griper han tag i min rumpa väldigt hårt och han säger "Jag vill ha dig, här och nu !"

"Eeehhh, jag ska nog gå nu" säger jag.

"Det ska du inte alls" svarar Bengt och drar mig mot en sten.

Han försöker dra av mig mina shorts fasst dom sitter åt väldigt hårt då jag knutit en väldigt bra knut.

Jag kommer loss ur Bengts grepp och rusar ut genom skogen.

Jag springer allt vad jag kan igenom spåret och hem igen.

Har aldrig varit så rädd, har aldrig sprungit så fort.

Nu trodde jag detta var över.

Jag bestämde mig för att gå till skolan även fasst detta inträffat.

Tog bussen till plugget ganska tidigt då jag inte orkade vara hemma ensam längre.

Kommer till skolan ungefär en halvtimma innan första lektionen har börjat.

Då får jag ett telefonsamtal från en anonym person.

Jag svarar "Hallå, vem är det ?"

Det enda jag hör i telefonen är någon som stönar och bara låter, han säger inget.

Blir ganska rädd, undrar om det är Bengt som har fått tag på mitt mobil nummer ?

Eller är det bara någon kompis som driver med mig ?

Jag menar, ingen av mina kompisar vet om det här ännu.

Vet ej om jag vill berätta för dem heller, har inte heller berättar för mina föräldrar. Vad fan ska jag göra ?

Diskussion; Har ni någon gång blivit utsatta för något sånt här ? Vad gjorde ni då isåfall ? Ska jag berätta för mina föräldrar ? Ska jag ringa polisen ?

Snälla, hjälp mig fragbite !

Det var väll allt. Eran, dUNDEROCHåSKA♥

EDIT; Snälla ! Endast seriösa kommentarer, detta är allvarligt !

76 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 76 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..