Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MSN Skitgrejer

Postat av ♥ekkL♥ den 1 Juni 2008, 18:46
14 kommentarer · 23 träffar
Nu är jag förbannad. Det började med att min dator plötsligt stängdes av, troligen överhettad. Men det har jag fixat nu. Sen dess har inte MSN fungerat. Har testat olika användare men efter 2 sek kommer den där rutan med felsök upp. ALLT annat fungerar precis som det ska; wow, internet, lokala nätverket etc. Har inte märkt av något annat problem.

Hur kan jag åtgärda detta.

Värt att nämna är att samma dag som MSN slutade fungera installerade jag också CABAL online och då medföljde någon gameguard. Kan det blockera på något sätt? Har varit utan MSN i flera dagar nu.

En till sak som kanske också är värd att nämna är att innan MSN slutade fungera så kunde vissa personer inte skriva till mig på MSN, för då hakades deras datorer :S Låter jäääävligt konstigt men det är sant ;D

Hjälp mig nu, börjar bli ruskigt frustrerad. Har även testat installer gamla versionen av MSN men jag kommer inte åt det där passport skiten.
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..