1
Argosy mobile driver
Postat av Ktothemistare den 1 Juni 2008, 06:11
5 kommentarer · 33 träffar
Hej jag har en extern hd till TVn och datorn. Har några filmer på den nu och formaterade min dator igår, och nu när jag ska koppla in den till datorn så fungerar det inte men det fungerar till Tvn. Måste man ha några drivrutiner till den? Alltså den är inte min det är en kompis och jag sitter hos han nu och försöker få det hära att fungera och han ligger och sover men innan han la sig så sa han att det inte beövdes några drivrutiner och han försökte även få igång den men utan resultat.
Så nu vänder jag mig till er för att få lite tips och trix för att få detta att fungera! Kan även tillägga att det dära ljudet som brukar låta när man kopplar in en usb enhet i usb porten inte låter och det ska ju komma upp en liten ruta nere i vänstra hörnet där det står någonting om att en usb enhet är ansluten och blablabla. Har även försökt komma in på deras hemsida men det verkar som att den är nere. Tack för mig, kyss
Så nu vänder jag mig till er för att få lite tips och trix för att få detta att fungera! Kan även tillägga att det dära ljudet som brukar låta när man kopplar in en usb enhet i usb porten inte låter och det ska ju komma upp en liten ruta nere i vänstra hörnet där det står någonting om att en usb enhet är ansluten och blablabla. Har även försökt komma in på deras hemsida men det verkar som att den är nere. Tack för mig, kyss