Igår var jag ute med boysen, Som många vet så har jag djupa kontakter inom Wiseman. Vi vart ute efter några bärs så vart man lite lullig. Vi kom in i en tunnel där vi ska gå igenom för att komma till andra festen.
När vi kommit in i tunneln ser vi 20 killar med baseball trä, Vi ringde resten i gänget och alla kom dit. Efter bara några sekunder så börjar fighten jag börjar med att knocka den första som kommer till mig. De kommer nu 2 st till mig och jag vevar som en idiot för att kunna få ner dem jag sänker första med en rak höger och den andre skallar jag ner.
Problemet:Jag fick med mig en av deras mobiler och de ringde i den idag och säger att de ska kolla upp mig de är ungefär dubbelt så många nu och våran ledare i Wiseman är på semester med bruden i kreta.
Så till diskussionen: Vad ska jag göra ska jag slå ner dem när vi bara är 20 och dem är 40 eller ska vi vänta till min ledare kommer hem och ringer ihop lite fler?
Myt
MYT!
Lägg ner för fan alla vet att det bara finns en hulligan här på fb =)
BOOYAH
Fegt bara att dom hade basebollsträn, hade de hänt mot mig och våra polare hade vi nog också vart i underläge eftersom vi bara går runt me knoghjärn.
NAT!