Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SKs motståndare

Postat av Ness_ den 9 Oktober 2004, 02:45
323 kommentarer · 65 träffar
SK har dominerat så länge laget har existerat, ibland har något annat lag kunnat stjäla enstaka evenemang men i det stora hela har dom varit överlägsna. Det kan ingen säga ett skit om. Det senaste cpl-eventen var det första de inte vann på jag vet inte hur länge. Dock kände bds och co att det var nu dags att köpa moståndarlagets nyckelspelare för att inte riskera att torska åter igen.

I och med övergången kan inte jag, och jag antar att ingen annan heller gör det, se något som tyder på att SK inte fortsätter att leka skiten ur dom andra svenska klanerna. Tycker att det börjar bli lite tråkigt men SKs dominans så jag satt och funderade över att om man skulle göra ett så bra lag som möjligt för att utmana SK om titeln sveriges bästa klan, vilka fem spelare skulle vara med i laguppställningen då? Mitt förslag är [spiXel]walle, [spiXel]Bullen, EYE|vilden, Gnu|cArn, EYE|IsKall. Jag antar att det finns många förslag...?
Föregående tråd
Nästa tråd

323 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 323 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..