Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GGO vs GAIS, fight

Postat av GGO den 30 Maj 2008, 16:06
77 kommentarer · 1 817 träffar
Tjena grabbar!

Var längesedan jag skrev något nu, det har hänt en del på den såkallade "fronten"

men ska berätta en rolig sak som hände förra helgen!

Vi i GGO(Galna Grabbar Olskrokstorget, Olskroken ligger i Östra Göteborg) var på en nyöppnad krog

i Lördags (24/5) och söp till det rätt bra, krogen ligger vid olskroken typ och ölen kostar ju bara 19 kronor så varför inte?!

Det var rätt mycket folk där och alla verka ha det riktigt gött!

Vi var där från ~18:00-~02:00, Riktigt jävla skönt!

Men vid ungefär tolv tiden vid midnattstimmen kommer det in 10 st killar, vita sneakers, 3 st hade SI tröjor

och de andra hade Henri Lloyd tröjor på sig, mörka jeans. Man kan ju bara tro en sak, detta är grabbar!

Jag gick fram och frågade vilka de kör för, då säger en av dom; "-Vi är GAIS Babys!" Jag sa bara; "-ok" och gick sen tillbaks

till mitt bord för att berätta för polarna vilka det var. Vi andra är ju blåvittare och vi gillar inte GAISare....

Nu var vi redo för lite tango, en dans, ett box. 3 utav polarna som är med i GGO är även med i GU(Gothenburg United), då ställde vi oss alla upp och sa; "-VI ÄR GU! KOM IGEN!"

Det small direkt, det var ett jävla vevande i början inne på krogen, men vi tryckte på så GAISarna började backa uppåt för den lilla rampen som är där när man går in.

Efter att två utav deras åkte i backen så la dom benen på ryggen och sprang direkt, vi sprang efter och försökte få tag på dom men dom sprang verkligen och vi skrattade för glatta livet

och festade på hårt igen!

Detta var verkligen RIKTIGT kul!

För diskussion, har ni någon gång varit i slagsmål på krogen? hur gick det?

Gillar ni våldsbenägna människor eller är det ren skit?

Mvh

GGO - Våra knogar svider efter gatornas strider!

Gillar ni tango?

93 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..