Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chefen och jag - Ska jag satsa?

Postat av GolddiggerN den 29 Maj 2008, 21:42
30 kommentarer · 147 träffar
Hej!

Det är så att jag står inför ett val nu och det är värsta dilemma här och därför behöver jag lite tips från er!

Jag har börjat praktisera på ett ställe och det är tanken att detta ska bli mitt sommarjobb. Måste säga att de flesta som jobbar här verkar helt sura eller nåt, går knappt att prata med någon men som tur har jag en jättebra chef. Jag vet inte riktigt hur gammal hon egentligen är men kan gissa på att hon är ungefär 40 eller nåt, kanske mer , kanske mindre men i vilket fall som helst så är hon snäll mot mig iaf till skillnad från de andra! Hon är dessutom ganska söt för att vara i sin ålder men det är så mycket det jag tänker på.

Har kommit nära henne många och lyckats hålla bra konversation med henne osv. Och imorn ska de på jobbet spela lite brännboll på eftermiddag, efter jobbet så jag tänkte kanske också dra dit , för att kanske lära känna chefen lite mer. Det hade ju varit nice om man kunde få fast jobb där senare , man vet ju aldrig :)

Så jag tänkte fråga er: Ska jag verkligen satsa mer på chefen och kanske lära känna henne mer och komma henne lite närmare eller ska skit i det?

Det är upp till er nu!

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..