1
Ny här på fragbite !
Postat av sbsbsbsbsbsb den 29 Maj 2008, 13:39
62 kommentarer · 175 träffar
Tjenare grabbhalvor och tösabitar.
Nu har dUNDEROCHåSKA♥ a.k.a Sören blivit medlem här på fragbite !
Ville bara passa på att hälsa på allt folk som finns här.
Och så måste vi ju göra en lite rolig tråd av det här, eller hur?
Kan ju berätta en liten grej som hände för ett tag sedan.
Nu ska vi se, det hela började med att jag, min flickvän, min kompis och hans flickvän var på bio.
Vi skulle se National Treassure om jag inte minns fel.
Men iallafall, vi gick och hämtade ut biljetterna för att sedan gå och köpa lite popcorn, dricka och snacks inför filmstunden.
Jag och flickan delade på en popcorn men en varsin dricka då man blir olidligt törstig av popcorn ;).
Filmen börjar, jag och flickan börjar smaska lite på popcornen.
Hade köpt ny parfym denna dagen, min flickvän märkte det och gav mig en komplimang typ som "Gud vad gott du luktar" Sen gav hon mig en puss.
Vi hade det riktigt mysigt under första halvan av filmen så känner jag att jag är RIKTIGT risig i magen.
Eftersom filmen var så jädrans bra ville jag inte gå på toa och lägga en kabel och samtidigt missa 10 minuter av filmen.
Jag bestämde mig för att hålla mig, idiotiskt.
Vi sitter där i 10 minuter och jag tror att det bara är en liten liten fis som ska komma (mina fisar luktar inte).
Jag ska försöka lägga den tyst, lyfter lite på rumpan och låter den smyga ut. Denna gången hade jag tur, det vara bara en liten fis.
Ett tag senare händer samma sak, jag tror det är ännu en fis och gör samma sak som förra gången.
Denna gång blir inte lika lyckad dock.
Ur mig kommer ett läte som ungefär "PRFFFRFFRFRFFFRFR"
och jag lägger hela skitsatsen i byxan.
Jag får panik, vet inte vad jag ska göra.
Flickvännen tittar på mig med stora ögon och undrar vad fan jag håller på med.
Jag viskar lite "Jag kommer snart"
Sen springer jag ut ur biosalen in på toan.
Väl inne på toan så ser jag att mina VITA kalsonger är dränkta med avföring.
Riktigt äckligt ! Slänga dom var inget alternativ då jag nyss hade köpt dem och dem kostade en del.
Istället torkar jag så mycket jag kan, blötlägger dem i handfatet och får bort det mesta.
Jag torkar dom ett tag vid handfönen, dem blir ganska torra, inte helt.
Jag smyger in i biosalen igen. Ingen säger något till mig, konstigt nog.
Vi fortsätter bara kolla klart på filmen. Men utanför salen möts jag av min kompis dögarv och han stod och nästan grät av sitt skratt och nästan sjöng "Sören sket ner sig, Sören sket ner sig!"
Jag säger något typ "Vill du kolla i mina kalsonger eller ?"
Jag hade ju vart och tagit bort allt skit.
"Nej, jag vill inte kolla i ditt skit" Säger han.
"Käften" Svarar jag, nog talat om det.
Vi drar hemåt, jag frågar om tjejen vill följa med hem till mig, men hon vill ej (undrar varför?).
Och nu för att skapa en diskussion; Har ni varit med om något pinsamt eller utsatt någon för pinsamheter när ni vart i en helt knäpptyst biosal ?
Dela med er, som jag just gjorde.
Det var väll det. Eran, dUNDEROCHåSKA♥
Nu har dUNDEROCHåSKA♥ a.k.a Sören blivit medlem här på fragbite !
Ville bara passa på att hälsa på allt folk som finns här.
Och så måste vi ju göra en lite rolig tråd av det här, eller hur?
Kan ju berätta en liten grej som hände för ett tag sedan.
Nu ska vi se, det hela började med att jag, min flickvän, min kompis och hans flickvän var på bio.
Vi skulle se National Treassure om jag inte minns fel.
Men iallafall, vi gick och hämtade ut biljetterna för att sedan gå och köpa lite popcorn, dricka och snacks inför filmstunden.
Jag och flickan delade på en popcorn men en varsin dricka då man blir olidligt törstig av popcorn ;).
Filmen börjar, jag och flickan börjar smaska lite på popcornen.
Hade köpt ny parfym denna dagen, min flickvän märkte det och gav mig en komplimang typ som "Gud vad gott du luktar" Sen gav hon mig en puss.
Vi hade det riktigt mysigt under första halvan av filmen så känner jag att jag är RIKTIGT risig i magen.
Eftersom filmen var så jädrans bra ville jag inte gå på toa och lägga en kabel och samtidigt missa 10 minuter av filmen.
Jag bestämde mig för att hålla mig, idiotiskt.
Vi sitter där i 10 minuter och jag tror att det bara är en liten liten fis som ska komma (mina fisar luktar inte).
Jag ska försöka lägga den tyst, lyfter lite på rumpan och låter den smyga ut. Denna gången hade jag tur, det vara bara en liten fis.
Ett tag senare händer samma sak, jag tror det är ännu en fis och gör samma sak som förra gången.
Denna gång blir inte lika lyckad dock.
Ur mig kommer ett läte som ungefär "PRFFFRFFRFRFFFRFR"
och jag lägger hela skitsatsen i byxan.
Jag får panik, vet inte vad jag ska göra.
Flickvännen tittar på mig med stora ögon och undrar vad fan jag håller på med.
Jag viskar lite "Jag kommer snart"
Sen springer jag ut ur biosalen in på toan.
Väl inne på toan så ser jag att mina VITA kalsonger är dränkta med avföring.
Riktigt äckligt ! Slänga dom var inget alternativ då jag nyss hade köpt dem och dem kostade en del.
Istället torkar jag så mycket jag kan, blötlägger dem i handfatet och får bort det mesta.
Jag torkar dom ett tag vid handfönen, dem blir ganska torra, inte helt.
Jag smyger in i biosalen igen. Ingen säger något till mig, konstigt nog.
Vi fortsätter bara kolla klart på filmen. Men utanför salen möts jag av min kompis dögarv och han stod och nästan grät av sitt skratt och nästan sjöng "Sören sket ner sig, Sören sket ner sig!"
Jag säger något typ "Vill du kolla i mina kalsonger eller ?"
Jag hade ju vart och tagit bort allt skit.
"Nej, jag vill inte kolla i ditt skit" Säger han.
"Käften" Svarar jag, nog talat om det.
Vi drar hemåt, jag frågar om tjejen vill följa med hem till mig, men hon vill ej (undrar varför?).
Och nu för att skapa en diskussion; Har ni varit med om något pinsamt eller utsatt någon för pinsamheter när ni vart i en helt knäpptyst biosal ?
Dela med er, som jag just gjorde.
Det var väll det. Eran, dUNDEROCHåSKA♥