Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone USA?

Postat av haraldtreutiger den 28 Maj 2008, 11:24
19 kommentarer · 103 träffar
Tjabare!!

Jag funderar på att importera mig en iPhone från USA då min farbror är påväg dit nu.

Jag har ett par frågor om just detta och hoppas att ni på fragbite som beställt eller är kunniga om just detta ämne. Jag har själv kollat runt lite och finner att det bästa stället att just köpa iphonen är från ett applestore i USA då jag hittat billigaste priset där men är inte säker. Ni som har köpt en från usa, var köpte ni den ifrån? När ni fick den hade ni några problem med att jailbreaka den?

Om du köper den från Applestore nämns följande: "Two-year activation agreement with AT&T required.
For personal use only, not for resale."
Vad jag förstår är att AT&T är ett telebolag i usa men vilka konsekvenser har det att när man binder sig till detta, jag vill ju förstås ha den i sverige. Jag finner mig bara allmänt osäker om att något skulle gå fel vilket har en tendens för mig. Så jag vill att ni på fragbite gärna delar med av era erfarenheter.

För att skapa diskussion, vad tycker ni om iphone? Föredrar ni något annat?

piis.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar