Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tror jag är homosexuell

Postat av yomadda den 27 Maj 2008, 23:35
98 kommentarer · 896 träffar
Hej alla på FB!

Det är så att jag börjar tvivla på min sexualitet efter en händelse i veckan.
På en mattelektion i förra veckan frågade jag om jag fick låna min kompis sudd, han gav mig suddet och när jag nöddade hans hand så kände jag att det pirrade i kroppen och jag började få stånd, det mest underliga var att min kompis höll i min hand i en stund, nackdelen med detta var att jag hade mjukisbyxor (bögbrallor) på mig, flickan bredvid mig verkar inte ha uppskattat det lika mycket som jag och hon fick snabbt syn på ståndet och hoppar och och skriker Johan har stånd!
Alla reser sig upp och kollar konstigt på mig och det värsta var att flickan såg detta och nu är jag officiellt bögstämplad.

Nu ett tag efter denna situation har mina sexuella tankar eskalerat till att jag börjar tänka på att ha sex med killar, jag tycker detta är väldigt konstigt med tanke på att jag har en flickvän sedan 1½ år tillbaka.

VAD SKA JAG GÖRA? :(

Ska jag dumpa tjejen och bli "bög" på heltid eller ska jag sitta i garderoben.

Någon annan som har erfarenheter om att vara öppet bög på högstadiet (åk 8)?

//MVH
Johan
Föregående tråd
Nästa tråd

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 98 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..