Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden 2 - På Väg

Postat av Blabaret den 25 Maj 2008, 01:20
10 kommentarer · 65 träffar
Tjena igen !!!!

Ledsen att forsättning tog så lång tid. Har varit bannad.

Läs denna först så förstår ni bättre ;D http://www.fragbite.se/?thread ID=568656

Nu skulle jag fara till Malmö. Malmö Sveriges rövhål. Vad finns där förutom Zlatan – svenska och Coop Forum på Malmö stadion ?

Tyvärr var jag tvungen att åka tåg för mitt privata jet plan hade ett motorfel. Jävla svaner som far in och poffar som senare blir fjädrar. När jag steg in i min kupen kände jag en fruktansvärd doft av musli och aprikoser.

Det trängde djupt ner i mina rikemans lunger så jag var tvungen att ta fram en safety kit för brats. En egen luft tub med luft från dom Norska fjordarna. När jag drog in doften av valspäck och lukten av en deprimerade 40 årig man med en 40 årskris. Så kände jag mig som hemma. Visst dom andra i kupen kolla lite på mig , men det måste bara vara för att dom aldrig trodde att en Snyggg person som jag.

Berusad av den norska doften började jag sluddra på norska. Sku vi tae en öle ? upprepade jag ett flertal gånger. Ingen verkade vilja följa med så jag for själv till resturang vagnen.

När jag kom dit så alla märke till mig. Jag smacka upp dörren och började sjunga Günthers : Oh lala Tiny biny string bikini. Jag kände öset och kände mig som Stureplan förutom att jag festade med 13 åringar med juicepaket.
Förkrossade aimar jag in en brud. Jag gav henne blickar innan jag går sakta men medvetet dit.

Medans jag stumlade dit med Norsk luft i mig och juice paket i njurarna var allt i topp. Jag började samtalet med denna fras : Hello there , u wanna have som fun ? ;)

Fan denna norska doft måste haft påverkat min IQ. När jag såg efter var det en skyltdocka.

Dissad av skyltdockan så drog jag mig sakta mot kupén. Mot kupén måste man ju gå i dessa trånga korridorer. Tyvärr träffade jag den kvinnliga motsvarigheten till Godzilla. Så jag höll på i en halv timme att komma förbi. Men brat som jag är , har man ju alltid med sig en burk med vaselin. För trånga saker som måste bara in.

Insmetad i vaselin cruisa jag fram. När jag cruisa förbi en kupé föll med tjejer låtsades jag att jag körde en Porsche. Det gick bra tills jag slog huvudet i dörrkarmen och däcka.

När jag vaknar känner en bula på min underbara panna. Min sköna kropp har blivit förändrad. Jag känner mig grövre och dum som en hund med en kromson mindre. Jag hoppar fram på mina 4 ben. Samtidigt märker jag att jag juckar mot en pensionär i Malmö. På något underligt sätt har jag klarat mig till Malmö tänker jag medans jag fortsätter att jucka. Jag blir oroad när pensionären börjar gräva i mina familjejuveler medans han börjar stöna.

Jag börjar skälla och bitar han i nyckelbenet. Han viker sig ner och faller ner. Medans han ligger ner urinerar och markerar mitt revir. Först då märker jag att folk tittar på mig. Jag springer iväg. Nu tar det ännu längre tid innan jag hittar min Ultimata brud.

Fortsättning Följer !

Skulle du göra allt för en brud ?

SKulle du göra allt för en brud ?

28 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..