Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Motverka mörka ringar under ögonen

Postat av Niceeye den 24 Maj 2008, 22:06
12 kommentarer · 432 träffar
Hey!
Jag har sett många guider som "guide för att få magrutor", "guide för att få bort finnar" osv.

Så nu kanske det behövs en för hur man reducerar/motverkar mörka ringar/påsar under ögonen.
Så du med kunskap skriv gärna en utförlig guide vad man ska göra varje dag för att motverka detta elénde. Tänkte dela med mig av det jag redan vet och försök till en guide jag själv gjort men ännu inte börjat följa.
Har köpt en "under eye kräm e-vitamin" typ på apoteket som jag smörjer in under ögonen varje dag, men ännu inte märkt någon skillnad.

Gör detta varje dag, schema:

1. Dricka två stora glas vatten på morgonen tillsammans med frukosten. Gör detta på kvällen också.

2. Lägg dig inte för sent, en god natt sömn behövs.

3. Lägg en sked i kylen eller håll under iskallt vatten, lägg sedan skeden under ögonen i ca 30 sekunder, sen upprepar du detta. (reducerar nog bara tillfälligt)

4. Använd fuktkräm dagligen. I ansiktet.

5. Lägg en gurka på varsitt öga en stund varje dag.

6. Var ute i solen mycket och sitt inte så mycket framför datorn.

Så, om någon kan komma med ytterligare förslag, eller helt egen guide, varsågod!

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..