Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite känslokallt

Postat av Ferna den 23 Maj 2008, 19:37
146 kommentarer · 208 träffar
Hej! Ville bara ta upp detta för jag tkr det är så fruktansvärt dålig stil av alla omogna människor som verkar hänga här.
Kan börja med Engla, den stackars flickan som blev bortrövad och mördad av mannen "Anders Eklund" efter denna händelse så har jag sett oändligt många inlägg och trådar som hånar denna stackars flicka, fyfan kan inte fatta att ni kan hålla på såhär?
har ni inget samvete i kroppen?
Tänk om hennes föräldrar skulle se kommentarerna, hur tror ni dom skulle må då? fan tänk efter lite grann! snälla. för erat eget bästa!

Sen det andra är denna tråd jag såg för en stund sedan, också en oerhört hemsk fruktansvärd händelse: http://fragbite.com/?threadID= 571768
Föräldrarna till barnet kommer nog aldrig må som förr igen, och vad gör hälften av er på detta forum? JO ni hånar verkligen med elaka och spydiga och känslokalla kommentarer, fan lägg av!
Det är INGEN som tycker ni är rolig, då menar jag verkligen INGEN, bara idiotiska och korkade och dumma!

Så jag ber er att lägga av med detta!

Mvh Ferna
Föregående tråd
Nästa tråd

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar