Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nervös som fan första gng?

Postat av Astung den 23 Maj 2008, 17:02
54 kommentarer · 174 träffar
Är bara jag som är nervös som fan första gången en ny brud man gillar skall komma över till dig?

Tjejen kommer om 30 minuter och armarna daarrar:D

EDIT:

Okey Update då.

Jag stack rätt snart efter jag skrev tråden för att gå och hämta henne vid bussen, drog en slabbig kommentar som ; "Gud va söt du är" för att det skulle flyta på bättre

Men väl hos mig, så satte vi på en rulle "Charlie wilsons war" Inget att rekommendera på första daten, men iaf.. Drygt 30 minuter in i filmen sitter vi bara och glor in i tv:n och jag skrattar för mig själv och kollar runt om man skall ta ett steg snart, snarare satt jag o beklaga mig som en fegis.

Min enda tanke va; Innan filmen är slut måste jag hålla om henne och minst pussat henne.

För att lägga till: Fan va torr i munnen jag var, tog upp lite dricka och kan lova att jag klunkade!

Men iallafall, efter 30-40 minuter så tog jag intiativ efter att sett hennes kroppsspråk så hon la sig mot mig och vi fortsatte kolla.

Vi har ju redan strulat o allt tidigare, men det var som på noll nu när det var hemma hos mig. Isen blev bruten efter första pussen och kyssen.

För att gära en lång dag kort så slutade det med promenad, kyssar och smekningar tills min farsa ville vara med och kolla på filmen xD

Vi kommer att träffas mera och vi hade trevligt.

EDIT 2:

Allt har gått så fint hittils, har spelat cool. 3 dagars regeln etc. och allt vad som finns.

Skall hem till henne imorgon, får vi se hur långt vi går då? Vem vet, längre än smekniingar!

right on

Är du nerväs första gången?

181 personer har röstat

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..