Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fest i Örgryte

Postat av Tjej_hatare den 23 Maj 2008, 15:09
24 kommentarer · 297 träffar
Tja!

För alla partyprissar, så är det fest i Örgryte imorgon, lördag 24/5, i min fasters villa.. Jag har bjudit cirka 40-50 pers av mina närmsta, och nu behöver jag festfolk.. vi ska bli uppemot 100 pers. Jag vill inte ha några jävla nördar, utan folk som vet hur man ska klä sig (obs ingen dresscode) och folk som inte är överviktiga osv. ni fattar säkert.. Åldersgräns är 16+, ni visar legg för min polare "Biffen" och hans 3 polare (ni förstår vem det är när ni ser honom). Jag har varit i tyskland för ca en månad sedan så öl och sprit finns i mängder. Baren kommer vara öppen hela natten. Ni får självklart ha med er egen sprit. Ni kmr oxå att bli tullade innan går in... Gratis inträde, självklart!

Så om ni är sugna på årets fest med mkt fina brudar (och killar ;) )så är ni varmt välkomna till örgryte.. PMA mig så ska jag bedöma om ni får komma eller inte. Inga jävla kickers eller trashers!

Vi ses :)

P.S. ta med badkläder.. det ska bli varmt imorn... pool o jacuzzi kommer vara redo..

EDIT: aja, festen var bra så länge den varade (runt 02:00?) då snuten kom :P... tack iaf alla som gjorde den bra

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..