Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen

Postat av Dom ♥ Dom den 23 Maj 2008, 14:04
19 kommentarer · 119 träffar
Hej. Nu ska jag berätta allt från början.
Jag har under en lång tid kikat på en fin tjej. Hon har blont hår och allting är perfekt utom en sak. Hennes humör.. Jag har sätt när hon går förbi utanför skolan. När folk från hennes skola hälsar på henne svarar hon inte, hon låssas inte om dom :S
Jag har modet att gå fram till henne och fråga om hon ville hänga med hem till mig, men jag har inte bestämt mig än. Jag vill men jag är rädd för hennes humör. Hon kanske dumpar mig innan hon har träffat mig. Jag vill inte misslyckas denna gången. Förra gången gick det ju som det gick -.- Men den historien förbli ett musterioum.
Den tiden jag kikat på henne har jag fått lite information om vad hon gillar och vad hon inte gillar. Jag har sätt att hon gillar gammla bilar men hon gillar inte mopeder. Jag tror hon är rädd för dom. Vem vet hon kanske har krashat på en sån någon gång.
Hon gillar ockås Katten Gustav tidningar. Lyckligtvis vet jag var det finns en massa KG tidningar, i min brors rum. men som alla vet så är ett äckta par bröder på krigsstigen. Jag bli tvungen att sluta fred med honom alltså. Dock är han mycket mindre en jag men han kan få högt temperament och få till vilda sparkar runt junior.
Men jag brukar gå hem å rasterna och då har jag planerat att jag ska "tjyva" dom.
Och när jag har dom i säkert förvar ska jag lägga dom i en kartong och slå in det.
Sen ska jag sammla mitt mod och gå fram till henne och ge henne packetet sen sticka därifrån, sen ska jag vänta och se vad hon gör efter detta.

Tycker ni jag ska försöka, eller ska jag bara lägga ner ?

// Dom ♥ Dom
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..