Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

post från f0rest.

Postat av JAK ♥ DU den 23 Maj 2008, 13:35
160 kommentarer · 276 träffar
Tjenare Fragbite ! Nu är jag tillbaka igen med ännu en sjuk historia.
Jo, det är såhär att jag sitter hemma och är sjuk idag och för ett par timmar sen var jag ner och käkade frukost.

Hörde att brevbäraren var vid huslängan framför mitt hem, så jag gick ut för att invänta posten.
Hör att brevbäraren närmar sig då ljuden blir allt starkare.

Har solen i ögonen så jag kan inte direkt se brevbäraren, men jag hör honom.
Varsegod grabben, säger han. Jag tittar noga på honom och då ser jag att det är f0rest !!!!
Jag stammar fram ä-ä-är d-d-du f0rest ?

Ja, de är klart ;), svarar han.
Jag blir helt till mig. Jag frågar varför han är brevbärare här i Västerås. Han svarar att han behöver lite extra pengar så han extraknäcker lite här som brevbärare i Västerås.

Frågar om han vill hänga med in på en kopp kaffe, men han är alldeles för upptagen med att dela ut posten.

Jag tackar honom för det goda samtalet och för posten, så går jag in.
Nu har jag druckit upp min kaffe och käkat klart min frukost.
Detta är den 5:e CS-Eliten som jag träffat nu inom loppet av 5 dagar !
Det är ju sjukt.

f0rest, om du läser detta. Du vet vart jag bor och du är välkommen över om du vill något.

Klockan börjar nu närma sig 13:37, så diskussionen får vara; Har ni en brevbärare som är 1337 i någon sport ? f0rest är ju 1337 i CS.

Det var allt från mig idag, MVH / JAK ♥ DU
Föregående tråd
Nästa tråd

160 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 160 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..