Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ovanlig kvällspromenad

Postat av Sum41 den 23 Maj 2008, 01:17
28 kommentarer · 113 träffar
hejsan fragbiteare tänkte berätta vad som hände mig idag.

Idag (ca 0:25 ) så gick jag ut för jag kände att jag behövde en nypa frisk luft som jag alltid känner att jag behöver innan jag ska sova. Så jag tog på mig min röd / gråa haglöfs jacka och ett par sandaler. Jag tänkte ju att jag inte orkade gå så jättelångt endå.

När jag gått i ca 15-20 minuter så hör jag hur en tjej skriker bakom tåågstationen, jag blir självklart rädd för att något hemskt håller på att inträffa och går självklart dit för att kolla läget. Då ser jag hur 2 stycken biffnegrer (måste vägt ~100 kg rena muskler) ca 25-30 år penetrerar på en vad kan hon vart 16 årig tjej i båda hålen. De står ute på perongen och hon skriker vet inte om det var för att hon trivdes med det eller för att det gjorde ont. jag själv tippar på det andra.

Jag ser dem och skäms och går snabbt förbi, och de mörkhyade slutar med att mörbulta henne med sina "verktyg" och blänger på mig ett tag innan de fortsätter.

Jag fick adrenalinkick så direkt när jag kom ur synvinkel så sprang jag hem och nu när jag lugnat ner mig och tagit en kopp med gothe tee med lite citron i så mår jag genast mycket bättre.

men frågan kvarstår, tänk om hon inte var myndig tänk om hon blev våldtagen. jag tänkte inte på det men vad skulle jag gjort liksom? gjorde jag rätt?

//En skakad djurvänn

EDIT: har polisanmält nu och de skulle undersöka saken
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..