1
Svartsjuk!
Postat av ҉Molly den 23 Maj 2008, 00:03
13 kommentarer · 190 träffar
Hej fragbite. Jag behöver hjälp, jag är mycket svart sjuk och jag har en tjej som inte gör det lätt för mig att hantera detta. Hon går i en skola som dom typ bara är 10tjejer och 500 killar. HOn kommer hem sent på kvällarna och Är hos kompisar mycket. Ja vi är sambo. Hon har typ bilder på sig sj i underkläder på datorn, alltid när jag kommer till henne när hon sitter vid datorn så klickar hon ner någonting som hon inte vill att jag ska se.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta då jag e hemskt svartsjuk och tror alltid dom värsta sakerna. Jag är rädd för att om jag inte får hjälp med detta så måste jag dumpa henne och det vill jag inte jag älskar ju henne :(
Ge tips snälla. Och jag mår tillräckligt dåligt som det är så snälla skippa dumma komments. Tack!
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta då jag e hemskt svartsjuk och tror alltid dom värsta sakerna. Jag är rädd för att om jag inte får hjälp med detta så måste jag dumpa henne och det vill jag inte jag älskar ju henne :(
Ge tips snälla. Och jag mår tillräckligt dåligt som det är så snälla skippa dumma komments. Tack!