Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AoC Förbokning Webhallen

Postat av FroooDd den 22 Maj 2008, 21:42
42 kommentarer · 355 träffar
Hej, jag förbokade mitt Age of conan via webhallen och som många andra så fick jag en aktiverings kod, jag tänkte "vafan jag har ju inte spelet än äh skit samma väntar tills jag får hem spelet".
Idag fick jag hem spelet och jag vet inte om jag har letat fel eller vad som är fel, men jag har iaf fått en till aktiverings kod via spelet. jag fattade först ingenting men jag men jag skulle regga mitt account på hemsidan då och skriver i koden jag fick från webhallen. första jag ser när jag skrivit in koden är.

Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

This key unlocks the War Mammoth in the European version of the game. The War Mammoth is a huge but slow mount that can be ridden from level 40 onwards. Prior to reaching level 40, your characters can claim a special belt that will allow you to carry more items. While you are logged in to the game, use the /claim command to receive your preordered items.

Heads will Roll!

ah va bra så skriver jag i allt med namn password o.s.v sen så kommer jag till betalnings delen, och där väljer jag prepaid gamecard vilket jag tänkte att koden jag fick med spelet skulle vara, så jag skriver i den men de funkade ju inte. Då slog de mej att de kanske också var en aktiveringskod så jag skriver in den koden istället för webhallenkoden jag fick först. och då funkar den och jag kommer in på sidan och då står de.

Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

This key is for the Age of Conan European Edition. It includes 30 days of game time beginning on launch day; May, 23rd 2008.

Heads will Roll!

Servers open on the 23rd of May.

så ser jag att de är på den koden jag har tiden på, men jag har pre order mountet och beltet på den andra koden, så nu undrar jag bara om de är jag som har gjort fel eller har jag fått fel produkt eller nått?
Visst jag kan leva med att fått spela dom här dagarna som man borde ha fått vid early access grejen, men de känns ju surt om man ska pröjsa extra för nått som man absolut inte får?

jag ska ringa upp webhallen imorgon bitti, om de är några fler som har samma problem så skriver jag en edit om jag kommer på någon lösning.
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..