1
X-box360 (inkl. GTA IV)
Postat av fettosvarting den 22 Maj 2008, 15:44
15 kommentarer · 192 träffar
Tjenare, fragbitare. Den 14:e juni sticker jag till DH, men jag ska vara rädd om mina pengar, dvs jag ska bara köpa ett 24-pack cola, och ca 200kr till mat, dvs 300kr. Jag har 1700kr. Jag vill även ha råd med ett xbox360, och GTA IV.
GTA 4 i min stad kostar: 400kr.
Och jag vet inte vilket X-box jag ska köpa.. (jag köper det ENDAST för GTA IV, alltså)
Jag har även et
t Playstation 2, som jag är villig att sälja. (Inte reklam nu för er, ska lägga upp på blocket senare.)
Har även ett Guitar Hero 2 för Playstation 2.
Så jag undrar, hur mycket kan jag sälja ps2 och gh2 för?
OBS: Mitt PS2 saknar en viss sladd, som kostar ca 40-50kr att köpa, då funkar det fint. Ska jag köpa det och sälja det, eller sälja den utan sladd?
PS. 1700kr har jag, exakt. 300 av dem ska till Dreamhack. Hur gör jag?
DS: Länka gärna det mest värda x-boxet jag ska köpa (endast för gta 4)
Tack.
edit:
I princip så köper jag ju ett spel för 3400kr, typ. Såg ett X-box på webhallen för 2k, utan hårddisk. Men hittade en x-box hårddisk för 1k. Och GTA IV för 400kr. Och nu kom jag på att x-boxet jag vill ha kan vara begagnat, ska ju bara ha GTA IV.
GTA 4 i min stad kostar: 400kr.
Och jag vet inte vilket X-box jag ska köpa.. (jag köper det ENDAST för GTA IV, alltså)
Jag har även et
t Playstation 2, som jag är villig att sälja. (Inte reklam nu för er, ska lägga upp på blocket senare.)
Har även ett Guitar Hero 2 för Playstation 2.
Så jag undrar, hur mycket kan jag sälja ps2 och gh2 för?
OBS: Mitt PS2 saknar en viss sladd, som kostar ca 40-50kr att köpa, då funkar det fint. Ska jag köpa det och sälja det, eller sälja den utan sladd?
PS. 1700kr har jag, exakt. 300 av dem ska till Dreamhack. Hur gör jag?
DS: Länka gärna det mest värda x-boxet jag ska köpa (endast för gta 4)
Tack.
edit:
I princip så köper jag ju ett spel för 3400kr, typ. Såg ett X-box på webhallen för 2k, utan hårddisk. Men hittade en x-box hårddisk för 1k. Och GTA IV för 400kr. Och nu kom jag på att x-boxet jag vill ha kan vara begagnat, ska ju bara ha GTA IV.