Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Walle på skoltaket.

Postat av JAK ♥ DU den 22 Maj 2008, 15:36
224 kommentarer · 89 träffar
Måste dela med mig till fragbite vad som hände idag i plugget, sjukaste någonsin.

I morse så körde jag vanliga rutinen, klockan ringer kl 07.00. Ligger och drar mig ett tag för att sedan gå upp kl 07.15.
Drar ner i köket, drar ner ett par mackor i brödrosten, värmer lite choklad och sätter mig vid köksbordet och käkar frukost.

Efter frukosten drar jag upp. Tvättar mig, borstar tänderna, klär på mig, drar på lite parfym.

Kl 07.58 drar jag till busshållplatsen som ligger ca 50 meter från mitt hem för att vänta på bussen till skolan. När klockan slagit 08.03 anländer bussen, jag kliver på, betalar och slår mig ner i bussen.

08.17 är jag framme vid skolan, är nu försenad 7 minuter då min första lektion börjat kl 08.10.
Skitsamma tänker jag och går in. Sätter mig på min vanliga plats längst bak i klassrummet med mina kompisar.

Efter lektionen drar jag ut på skolgården för att få lite frisk luft. Då ser jag, WALLE ! Han står på skoltaket och tänker hoppa.
Blir alldeles kallsvettig, tänker han ta livet av sig ? Vad skulle hända om vi förlorade en såpass bra Counter-strike spelare.

Folk börjar nu samlas på skolgården, alla står och kollar förskräckt på Walle som står på taket.
Vissa tror han är någon random som bara är dum i huvudet, men jag ser att det ä Walle.

Polisen anländer nu till skolan.
Dom försöker få ner honom, men han har krav.

Han ropar upp sitt första krav som lyder : "ALLA SOM INTE ÄR MEDLEMMAR PÅ FRAGBITE FÅR EJ VISTAS PÅ SKOLGÅRDEN !"
Jag och några polare och några g33ks i 7:an stannar kvar där ute, resten går in på order av polisen.

Nu ropar han "JAG VILL ATT JAK ♥ DU STANNAR KVAR ENSAM PÅ SKOLGÅRDEN".
Polisen frågar vem som är JAK ♥ DU, jag svarar att det är jag.
Resten av folkhopen går in, jag står nu kvar ensam. Med poliserna och Walle på taket.

Han säger till mig att jag ska sluta upp med trådar om CS-Eliter på fragbite, annars kommer saker gå illa till.
Jag kör en vit lögn, vill ju inte att han ska hoppa men vill ju samtidigt inte missa att få dela med mig av denna histora på fragbite.

Walle kommer ner från taket, poliserna tar hand om honom.
Jag får sedan snacka med rektorn och 2 poliser inne i rektorns rum.
Dem frågar mig vad allt det där handlade om.
Svarar då att jag träffat 3 stycken stora Legender inom spelet Counter-strike på 3 dagar. Men folk tror mig inte.

En av poliserna spelar själv Counter-strike och rättar mig och säger, nu har du väll träffat 4 ? Och blinkar mot mig.

Jajo, svarar jag.

Detta var som sagt, den 4:e CS-Eliten jag träffat nu inom en kort tid.
Vad handlar allt detta om ? Varför är jag förföljen av CS-Eliter ? Planerar dem något ont mot mig ? Vill dom mig bra eller illa ?
Mina tankar går omkring i hjärnan på mig non stop.
Kan inte sluta tänka på vad som kan hända ?

Walle sa ju åt mig att sluta upp med dessa trådar, vad händer om han ser denna ?

Jag antar att jag får ta chansen med denna tråd, då jag tycker att detta är det hittils sjukaste som hänt mig.

För att skapa en riktig diskussion; Har ni varit med om någon som hotar med att ta självmord ? Diskutera nu fragbite.

Det var allt från mig idag, MVH / JAK ♥ DU

224 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 224 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..