1
Köpa alkohol på kryssning.
Postat av rebar_93 den 22 Maj 2008, 14:09
48 kommentarer · 7 231 träffar
Hejsan, jo nu är det så att jag ska åka på kryssning imorgon.
Dagskryssning 08:00 - 20:00 inte helt säker.
Kanske inte värt att notera, men det är Isabella vi ska åka.
Mina tjejkompisar åkte samma båt för några veckor sedan, och dem fick köpa tobak&alkohol på tax free, värt att notera att dem är under 18.
Så är det så? Att man får handla på båten utan att dem kollar leg?
Undrar bara om det är så eftersom det inte direkt finns någon lag på båten, de vill väl bara ha pengar.
Jag är 17 år.
Så om jag förenklar frågan lite grann, får man köpa alkohol och tobak på båten? Ni som är under 18 och har fått köpa, hur gjorde ni?
Diskussion? Jadu, vad tycker ni om kryssningar?
PEACE
EDIT : Ska lägga mig nu, upp 06:00 imorgon, så jag hör av mig senare imorgon kväll om hur det gick, peace!
EDIT : Nu är jag hemma igen, hade det riktigt roligt på kryssningen, träffade trevligt folk osv.
Det funkade, jag behövde inte visa leg.
Tack till alla som gav tips osv, PEACE!
Dagskryssning 08:00 - 20:00 inte helt säker.
Kanske inte värt att notera, men det är Isabella vi ska åka.
Mina tjejkompisar åkte samma båt för några veckor sedan, och dem fick köpa tobak&alkohol på tax free, värt att notera att dem är under 18.
Så är det så? Att man får handla på båten utan att dem kollar leg?
Undrar bara om det är så eftersom det inte direkt finns någon lag på båten, de vill väl bara ha pengar.
Jag är 17 år.
Så om jag förenklar frågan lite grann, får man köpa alkohol och tobak på båten? Ni som är under 18 och har fått köpa, hur gjorde ni?
Diskussion? Jadu, vad tycker ni om kryssningar?
PEACE
EDIT : Ska lägga mig nu, upp 06:00 imorgon, så jag hör av mig senare imorgon kväll om hur det gick, peace!
EDIT : Nu är jag hemma igen, hade det riktigt roligt på kryssningen, träffade trevligt folk osv.
Det funkade, jag behövde inte visa leg.
Tack till alla som gav tips osv, PEACE!