Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobbad, självmordsbenägen.

Postat av Hockey♥proffs1 den 21 Maj 2008, 22:00
65 kommentarer · 52 träffar
Hej fragbite. Ska berätta om mina stora händelse som hände idag.
Började med att vi hade redovisning i Idrott. Allting började bra och jag fick med de grejer jag hade pluggat på. Kändes bra och så men sen helt plötsligt utan förvarning fick jag nåt i halsen. Hostade som fan och skulle fortsätta då jag drog av ett fint pubertal (Ja ni vet, är rösten sviker en) inför ca 60 människor. Blir röd som fan i ansiktet och alla börja skrika tomaten och allt, så jag blir fett generad och springer in på toa och sitter där ett tag.

Efter några minuter bestämmer jag mig för att gå ut men kan inte öppna dörren?! Den har låsts sig, får fett panik och börjar banka på dörren och skrika att de ska släppa ut mig och hämta vaktmästaren, och just då igen får jag ett pubertal och jag hör hur alla på andra sidan dörren börjar garva igen. Blir fett ledsen och sätter mig på toan och börjar böla. Sitter där i ca 5 min och bölar sen efter ett tag kommer rektorn till dörren och säger "Erik, gör inte illa dig, de ville dig inget illa osv". Jag säger ingeting utan sitter bara kvar och småbölar. Sen hör jag röster utanför och så öppnas dörren, och in kommer två poliser och säger med hög röst "Gör dig inte illa, vi är här för att hjälpa dig" sedan tar de en handduk över mig och för mig ut till polisbilen för att sedan åka till polisstation. Väl där berättar de att självmord inte är utvägen, att det är psykiatri och sånt. Jag frågar vad det är frågan om. Och de berättar att mina skolkompisar hade sagt att jag höll på att skära mig själv i armarna, osv. Jag berättade hela historien igen och de förstod. Och frågade om jag ville göra en polisanmälning osv men jag vill inte.

Sen när jag kommer hem sätter mig vid datorn och loggar in msn. Då skriver massor med skolkompisar EMO och "ta ditt liv ingen bryr sig" osv. Känner mig ledsen inombords stannade hemma resten av veckan. Nästa vecka hade jag tankar på att gå till skolan men jag valde att inte gå till skolan. Nu har jag itne gått till skolan på 3 månader och socialen kom hem till mig. De berättade att jag inte kommer få nåt gymnasium osv. Då berättade jag hela historien igen och de frågade om jag ville ha hemundervisning osv. Men jag tackade nej och jag håller på att söka ny skola nu, får nog gå om nian eller gå sommarskola. Min familj funderar också på att flytta till en annan stad för att börja om osv. Jag mår jättedåligt av allt dethär och har flera gången tänkt på att ta mitt liv, men vad tjänar det till?

Så nu till er fragbite, vad tycker ni jag ska göra? Börja på nya skolan eller flytta till annan stad. Helst vill jag bara bort från den här skitstaden och bara börja om på nytt, vad hade ni gjort i min situation?
Föregående tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..