Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjena Fb

Postat av thelucky den 21 Maj 2008, 21:29
24 kommentarer · 151 träffar
Hallå där ute..

Well, vet inte hur jag ska inleda skiten riktigt, så jag hoppar direkt på sak. Jag är en 17 årig kille som går IT på John Bauer. Vilket innebär att jag sitter rätt mycket vid datorn. Även hemma.

Det hela började när jag var 7 år och fick vårt första bredband. I Flera veckor så hade jag tjatat på min Far att han skulle skaffa bredband. Efter ett tag så beslöt han sig för att beställa det. Och då först så fick jag bara sitta en timme max. En timme blev två. Två blev fyra. Och nu upp till 9 timmar om dagen(helgerna är värre 9-14 timmar).

Jag vet att jag är beroende utav datorer. Problemet är att jag inte vill vara det, jag har intalat mig själv att jag ska gå ut och vara social osv men inte lyckats ha viljan...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli av med det. Och samtidigt som jag sitter och gäser framför datorn så käkar jag godis, jag varken motionerar eller går på någon sport(förutom Gympa). Så jag går upp i vikt.

Har hur dålig fantasi som helst. Så det finns ingen möjlighet för mig att gå ut och hitta på något ensam. Utan bara med kompisar.

I den lilla by jag bor i bor där max 3 personer lika gammal som mig som jag känner och alla hittar på annat och dem är inga som jag direkt "tycker om". Men hursomhelst, jag skulle vilja få lite tips på om hur jag kan bli av med mitt beroende och tips på hur jag lättast kan gå ner i vikt utan att det ska behöva vara "jätte" jobbigt.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..