Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med extern hårddisk

Postat av anckarsvard1234 den 21 Maj 2008, 00:40
3 kommentarer · 23 träffar
Köpte en extern hårddisk idag, trevligt att kunna ha lite redig struktur på den och oordning i datorn. Iafl efter drygt 1 timmes pillande för att vista helvetet skulle kunna upptäcka hårddisken ( jag hade stängt av autoplay för att inget ska avbryta när jag producerar musik) så kom den iafl igång. Retade mig som fan på att den inte ens visades i den här datorn eller något men bara inte körde setup.exe

Iafl pillade på den ett tag, min polare kommer hit med sin mac och jag drar in den där för att få tag på hans musik. tog 10 sec innan allt funkar galant på hans. Sedan när jag ska trycka in den i min vista burk igen så även fast drivisar och den är formaterad för windows så funkar inte helvetes skiten. Ingen aning om hur jag ska få datorn att hitta den. Kan man berätta för den att den sitter i en viss port eller hur gör man?

Blir så äcklig förbannad när jag vet hur det var när jag körde linux allt in och det funkade perfekt. RIKTIGT FÖRBANNAD!!!

vore snällt med hjälp puss hej
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..