Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med mobiltelefon.

Postat av tobbbbbe den 20 Maj 2008, 16:06
10 kommentarer · 129 träffar
Tjenare.

Har fått problem med min mobil som gör att jag inte varken kan ringa eller smsa. När jag ringer så får jag "Inte tillgänglig" och när jag skickar sms "Det gick inte att skicka - Försöka igen?".

Jag har en w580i och har abonnemang hos Telenor. Har pratat med deras kundtjänst ifall dem visste vad som kunde vara fel. Fick råd om att jag skulle starta om telefonen och vänta en minut efter uppstart, fortfarande samma sak.

Till slut så sa han som hjälpte mig att jag skulle prova en annan telefon eller slå över till enbart GSM-mottagning i telefon. Jag har provat en annan telefon och fortfarande samma sak. Jag frågade honom om hur man slog över till enbart GSM, men han visste inte och bad mig kolla i manualen. Självklart är manualen borta när man behöver den som mest.

Så ni fragbitare, har ni någon aning om hur man slår över till GSM-mottagning på en SE w580i?

EDIT: Provade nyss med min mammas mobil och mitt SIM-kort. Det funkade hur bra som helst.

Alla omogna och otroligt oseriösa kommentarer rapporteras.

Tack på förhand!
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..