Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AoC, kan ej logga in

Postat av spAix_ den 20 Maj 2008, 15:54
13 kommentarer · 188 träffar
Nu är det så att jag har förbokat spelet från webhallen. Jag har fått min förbokningskod som ger mig tillgång till inloggning på deras sida samt forumet. Jag ska även kunna spela spelet tack vare förbokningen 3 dagar innan release. Kan jag det? NEJ!

Citat från webhallen

"Den här förbokningskoden erhåller du eftersom du har en bokning liggandes på Age of Conan, standard eller Collector's-utgåva. Med den går du till http://register.ageofconan.com för att registrera din nyckel (öppnas närmare 16:e maj). Den ger dig tillgång till in-game items - War Mammoth-mountet samt inventory belt, samt möjligheten att börja spela tre dagar före release."

Som ni ser ska jag kunna spela 3 dagar innan, jag försöker spela men nix kan inte logga in, får autchentication failure. Så måste jag vänta till 23:e ÄVEN fast jag har förbokningserbjudandet? Fett dåligt isf
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..