Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Onödigt på fest

Postat av Bankmanneen den 20 Maj 2008, 01:21
27 kommentarer · 28 träffar
Tjena!

Tänkte berätta lite om min lördagskväll jag hade och fråga lite om saker som uppstod..

Kvällen började med en klassisk 18års middag med lite plockmat vi sköljde ner med öl och vin (även vodka&bravojuice:S)

aja vi va hemma hos en polare som bor i en lägenhet centralt i Göteborg och va väll till en början ett 15 tal killar vid måltiden.

Efter 2 timmar ungefär är alla mätta och belåtna och vi bestämmer oss för att dra dit lite brudar(fjortisar fick de bli). Ringde dit ett antal tjejer så könsfördelningen blev något sånär jämn och kvällen forsatte i samma trevliga anda den inletts på.

Folk drack började tok-dricka och onaturliga kropprörelser utfördes i vardgsrummet till lite klassisk house.

Allt är som en vanlig trevlig hemmatillställning nu..

Sen får nån idiot för sig som kom med nån av tjejerna att han skulle koppla in sin Ipod...Ingen kände honom och alla undra vf musiken slutade rulla.
.Killen satte på en sjuk låt med lite avsmak av "Kalinka" nån slags rysk techno och hade sjuk bas inställd. Missnöjet omkring honom va stort, men han lät sig inte påverkas utan björade hoppa som en elefant... efter 2 min av låten välter en vas av värde 5000 kr ner i marken och festen är förstörd..Eller aa stämningen dog, jag hade fått göttat med en brud så va la nöjd, de hör inte hit :P

NU till frågor

Händer detta ofta någon av er? Någon urartar och gör sönder något eller något annat opassande under kvällen så allt blir kass?
Kmr de ofta lamt folk som förstör kvällen för er?

Hatar att en rolig kväll slutar kl halv 2 istället för 4 :(

(Ha överseende för min misshandling av det svenska språket:D)
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar