Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

modda/language pack till mobil!

Postat av Tajjtan den 19 Maj 2008, 17:32
0 kommentarer · 164 träffar
Hej!

Har kommit över en motorola RAZR V3i. Fick den av en vän som beställ den över nätet.

Nu till själva problemet!

Mobilen är som sagt beställd från utlandet. Så den är på engelska. Det är väl egentligen inga större problem. Dock så krånglar det sig när man ska använda sms-funktionen. Jag kan inte skriva å-ä-ö. Motorolas motsvarighet till t9 är iTap. Även denna funktion krånglar då den är inställd för engelsk text.

Jag vill alltså installera ett svenskt språkpaket på mobilen. Surfat runt som bara de och hamnade till slut på den här sidan; http://www.planetmotox.net /

Här finns "swedish language pack" för nedladdning. Men jag är helt okunnig inom programmering. Jag har förstått så mycket som at det inte bara var att trycka på "ladda ner language pack" och sedan koppla in mobilen till datorn.

Man behöver väl något program från sidan eller liknande.

Är det någon som kan göra en liten miniguide vad jag ska göra för att lyckas installera språkpaketet /"modda mobilen"?

Tack på förhand!
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..