1
Behövs röret sotas ur?
Postat av nygaaard den 19 Maj 2008, 17:24
19 kommentarer · 1 224 träffar
Hejsan :) Det är så att jag har märkt att min moppe har börjat reagera senare och går inte lika bra osv. Och efter att jag har kört kanske en 15-20 min och stannar, så ryker det ur röret. Alltså inte bara lite, utan verkligen mket och länge. Behövs röret då sotas ur eller? Kanske kan vara bra att göra bara ändå :)
Har läst lite och sett att man tydligen inte ska sota ur rör med katalysator.
Jag har ett Aerox 2005 års orginalrör på min Aerox -03. På mitt förra rör som var orginal till 2003, var det ingen katalysator på röret, men nu på 2005 röret är det det. Men jag använder inte katalysatorn på röret utan den bara sitter där ;S
Kan man sota ur röret ändå? Och vad händer om man har ett rör som har katalysator, men moppen ej är gjord för sådana rör? Får man sämre effekt eller vad? :S
Har läst lite och sett att man tydligen inte ska sota ur rör med katalysator.
Jag har ett Aerox 2005 års orginalrör på min Aerox -03. På mitt förra rör som var orginal till 2003, var det ingen katalysator på röret, men nu på 2005 röret är det det. Men jag använder inte katalysatorn på röret utan den bara sitter där ;S
Kan man sota ur röret ändå? Och vad händer om man har ett rör som har katalysator, men moppen ej är gjord för sådana rör? Får man sämre effekt eller vad? :S