Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer falska?

Postat av imsostoked den 17 Maj 2008, 16:25
29 kommentarer · 93 träffar
Tjosan i trosan!

Det hela började med att jag snackade med en fin tjej på msn tidigare idag. Hon frågade ifall jag hade lust att hitta på något, kolla på film och lite så. Jag sa: "Visst varför inte". Vi möttes lite senare och tog en liten promenad och snackade och så.

När vi har gått en liten stund så säger hon att vi ska möta upp hennes pojkvän för han skulle också vara med och se på filmen. Jag hade ingen aning om att hon hade pojkvän från början. "Jahopp okej" sa jag då.

När vi sedan hade mött upp honom märkte jag direkt att han inte gillade mig, han kollade på mig som han kände igen mig, och jag gillade inte honom heller av nån anledning, men vi fortsatte i alla fall hem till henne sen. Väl hemma hos henne så går vi in på hennes rum och börjar leta efter nån film som vi skulle kolla på som hon hade.

Men de filmerna hon hade var verkligen kassa eller så hade jag redan sett dom flera gånger, likaså var det med tjejen. Vi kollade istället ifall det gick någon film på TV. Men det gjorde det inte.

Då säger tjejen till hennes kille: "Kan du inte gå och hyra nån film älskling snälla?". Det fanns en videoaffär i närheten där hon bodde. Då svarar han "Men varför kan inte du följa med då?". "För jag är så himla trött och orkar inte, snälla.". "Jaja okej älskling." Säger killen till slut.

Jag fattade själv att han inte ville att jag skulle följa med, för vi kände inte varandra och han verkade inte gilla mig heller.

Han gick som sagt ut och hyrde film, vi sa åt honom att bara ta någon nyhet som hade trodde skulle vara bra.

När han hade vart ute nån minut så säger tjejen till mig: "Jag är så himla kåt, kan vi inte ta en snabbis?". "Men du har ju pojkvän!" sa jag då. "Men jag är så kåt snälla, han kommer ändå aldrig få reda på något". "Kör till" sa jag kåt som jag var.

Vi drog ner våra byxor snabbt och började köra. Vill höll på i ungefär 15 min. Helt plötsligt hör vi dörren öppnas, för han hade fått hennes nycklar. "Shit!!!" säger hon. Vi skyndar oss som bara den och drar upp våra byxor, jag hade skärp på mig också men det skulle jag inte hinna att ta på mig tänkte jag, så jag tog av det.

Killen kommer då in i rummet, så säger han: "Jag hittade två bra filmer som verkar vara bra!"

"Nice" säger jag.

Sen säger han: "Vad är det som luktar?". Då säger jag till han "Du kanske håller näsan för nära munnen? hehe skoja" sa jag.

"Har ni haft sex eller? Varför har du tagit av dig ditt skärp?"

Vi låtsas vara helt chockade och säger "Va?!?! klart vi inte har haft, är du galen eller!". Jag tog av mitt skärp för att den sitter åt så mycket när jag sitter ner, känns så obekvämt" sa jag då.

Han sa "Jaja okej, blev bara orolig".

Efter det så pallade jag inte vara kvar där längre, för jag trodde att han kanske skulle fortsätta snacka om det. Sa att jag skulle dra och möta grabbarna som jag hade lovat, hade glömt av det.

Sen så skakade jag hand med hennes kille och sa ha det gott, och gav tjejen en liten kram, sen drog jag.

Nu till diskussionen:

Har ni gjort nåt liknande?
Har ni bedragit eran partner eller blivit bedragen?
Är alla tjejer lika falska?
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..