1
vilken kväll.
Postat av mna den 17 Maj 2008, 00:40
31 kommentarer · 245 träffar
Kvällen började att jag och mina polare(typ 8st) skulle till stranden och ha det trevligt och festa lite. Vi kom dit klockan vid 8 och då var allt skit lungt och chill, senare frammot kvällen (typ vid 10)så ska min ena polare skulle dra och pissa, då får han ett samtal av en av hans polare att det är slagsmål lite längre bort och då kubbar jag och mina polare förstås dit och kollar vad fan det är frågan om. Då visar det säg att den är ett jävla turk gäng som står och sparkar på en kille som låg ner medvetslös. Då går vi fram till dom och frågar vad fan det är frågan om, då var dom ca 10 st. Sen efter en stund då vi har talat lite vett med turkjävlarna då kommer 15 st till från ingenstans och börjar slå mina polare och det blir världens fajt, som vanligt kan ju inte turkar slåss så dom andvände ju knivar, basebollsträn mm. Sedan efter en stund kommer det fyra pike bilar och kör som judar mot turkarna, då är det ju tydligen någon som har larmat polisen. Och då drar ju förstås turkarna. Allt slutade med att en kille bröt näsan och blev medvetslös och en bröt käkbenet hände säkert något mer men har inte informationen just nu. Tycker det är synd när man ska ha lite kul med sina polare, så kommer runt 30 jävla svartsk*llar och förstör allt. Tycker det är så jävla fegt av dom asså, men inte nog med att dom kom med 30 av sina jävla kusiner eller vafan dom är utan dom kan ju inte slåss.