Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vem skapade skaparen?

Postat av XTRAVAGANZA den 17 Maj 2008, 00:02
13 kommentarer · 156 träffar
hoj hoj!

Det är nog inte bara jag som är _lite_ irriterade av alla dessa trådar som fick en snilleblixt, hans bror och andra kristna sprider på detta forum.

men det jag tycker är lite fel är att man inte tar bort många av dessa trådar, då man inte får enligt;

"§20 Diskussioner om invandring, invandrings- eller integrationspolitik är inte tillåtet.

På grund av en allt för ung målgrupp som till stor del är lättpåverkad av propaganda och snabb att bilda en uppfattning utan att kritisera fakta och påståenden tillåter vi inte diskussion om invandrarpolitik i forumet.."

Prata om invandring eftersom det kan lättpåverka folk, så tycker jag inte man borde få snacka om religion, då man bestämmer sin åsikt själv och inte borde få en massa propaganda slängda i ansiktet då man lätt kan hacka på andras åsikter och inte bilda en egen, det är iaf vad jag tycker.

Sure det är lagligt med att propagera för religon i sverige(antar jag?), men fortfarande detta är ett forum för folk från 11-30år och när man är 11år så har man inte religion i skolan och man får knappast besök av kyrkor eller dyl. som vill konvertera en till kristendomen, precis så som Fick en snilleblix, quad64 och några till försöker göra.

Så, vad tycker ni?

vad tycker du?

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..