Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Got busted!

Postat av conzekt den 15 Maj 2008, 23:02
28 kommentarer · 144 träffar
Halloj fragbite, Jo nu är det såhär att något lustigt hände mig för 3-4 timmar sedan.

Det började såhär att mina kompisar skulle köpa lite alkohol, så erbjöd jag mig att köra. Vi började köra mot platsen där vi skulle möta langarn. Så efter en stund så kom han allt gick som smort och vi började packa ner det i väskor & moppen.

Vi började dra oss hemmåt men det gick inte så snabbt för vi hade massa cider flak på moppen. Våra kompisar väntade och vi kom fram till stället där vi skulle gömma det. Vi började lasta ut ur pottan och väskorna.

Vi gick mot vårat gömställe i skogen, men hörde en röst som ropade "Har ni någon öl man kan köpa?" äh vafan någon kärring som vill ha öl, tänkte jag och gick vidare. Men så säger hon "Får ni verkligen ha alkohol?"

Alla blev skrajja och börja springa istället. Tungt som fan var det.

Vi gick in och gömde det, men då kom jag på att jag glömde mina nycklar i moppen. "FAN OCKSÅ" skrek jag och gick tillbaka.

Vi var påväg tillbaka men då såg jag kärringen, rädd som in i helvete blev jag och sprang iväg.

Tillslut fick jag modet att gå till moppen och tänkt köra iväg. Men då märker jag att mina nycklar är borta. Jag sätter mig och väntar och då kommer kärringen ut. Hon börjar prata med mig om att ringa polisen & föräldrar.

Mina fega kompisar som inte vågade följa med var kvar där uppe. Då säger hon att jag ska leta efter dem och ge all cider till henne så hon kan ge det till polisen annars får jag inte mina nycklar.

Aja, tänker jag och börjar leta. Cyklar runt hela byn och letar men hittar dem inte, frågar alla som jag möter men ingen har sett dem.

En stund senare så kommer någon och säger att dem har sett mina kompisar. Jag hämtar mina kompisar och vi åker dit.

Vi börjar med att snacka med henne och hämtar cidern *inte allt*.

Vi går tillbaks och då säger hon att vi ska ringa våra föräldrar. Alla ringde hem men ingen brydde sig särskilt mycket. Då får kärringen för sig att hon ska ringa polisen. Hon ringer och 2av oss 4 sticker. JAg och min kompis står kvar där och väntar på polisen. 5minuter senare kommer dem och vi måste svara på frågor och sånna saker. Vi talade *SANNING*NOT* och sen så fick vi gå. Skrajj som fan.

Så nu för att skapa diskussion har ni råkat ut får något liknande när ni var unga/är unga.

BTW slapp böter.

Sen hände en rolig sak att det var en 30väg så drog en bil på i 100 typ och så sa båda poliserna "han jagar vi" Och står kvar i 15sek sen hoppar in i bilen.

Sega jävlar säger jag bara.

EDIT: Var lite skrajj när jag skulle hem också för jag har trimmad moppe och är 14 fyller 15. :P

Bjuder på stavfel / Schteekarn

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..