1
Saker jag älskar
Postat av fanky den 14 Maj 2008, 23:01
23 kommentarer · 248 träffar
Jag älskar folk på fragbite som måste copy-pasta vad en annan person har skrivit i tråden utan någon som helst anledning, sen gör alla samma sak
Jag älskar alla RIP trådar
Jag älskar alla fragbitepoliser som tar bort RIP trådarna som bara består av en rad, men tar INTE bort dem med 10 rader när båda trådarna handlar om precis samma sak.
Jag älskar fragbitepoliser som ger folk varningar för minsta lilla, som en svordom till exempel.
älskar alla som heter "porr@profil" eller något liknande.
älskar alla som skriver "myt-trådar" som inte har någon som helst humor inblandad, t.ex "igår var jag med 2 slitzbrudar och dem bajsade på varandra heheeheh"
älskar alla attentionwhores som skriver trådar om sig själva, om hur bra dem är osv.
älskar alla som låtsas vara p12or och skriver tråkiga trådar med 100000 stavfel.
älskar alla trådar där folk frågar "vilken spec ska jag vara?!?!!?!??!".
älskar alla som försöker vara ironiska men gör det inte tillräckligt tydligt.
älskar alla som säger "Rouges" när dem är seriösa (jag märker det).
älskar alla "yeslifers".
älskar alla fragbitepoliser som tar bort 90% av trådarna som inte har "för att få en diskussion: vad har du för färg på tröjan?" som sista rad.
älskar alla som länkar till Aftonbladet, vi kan läsa och hålla oss uppdaterade själva.
älskar alla som tror att dem är bättre än andra bara för att dem har oldschool eller Hall of Fame rank.
älskar alla som gör en poll där alternativen är ungefär "Ja" "Nej" och den tredje är "Ostbågar" bara för att försöka vara roliga.
älskar alla som kaxar på internet och säger "Kom på DH så ska jag slå ner dig"
älskar alla som säger "Din mamma" och tror att dem är coola.
älskar alla Fick en Snilleblixt trådar, även om han har rätt på ett fåtal punkter.
älskar alla "forumlekar", är detta ett dagis?
Vad älskar du? Håller du med mig? Och isåfall på vilka punkter???
Jag älskar alla RIP trådar
Jag älskar alla fragbitepoliser som tar bort RIP trådarna som bara består av en rad, men tar INTE bort dem med 10 rader när båda trådarna handlar om precis samma sak.
Jag älskar fragbitepoliser som ger folk varningar för minsta lilla, som en svordom till exempel.
älskar alla som heter "porr@profil" eller något liknande.
älskar alla som skriver "myt-trådar" som inte har någon som helst humor inblandad, t.ex "igår var jag med 2 slitzbrudar och dem bajsade på varandra heheeheh"
älskar alla attentionwhores som skriver trådar om sig själva, om hur bra dem är osv.
älskar alla som låtsas vara p12or och skriver tråkiga trådar med 100000 stavfel.
älskar alla trådar där folk frågar "vilken spec ska jag vara?!?!!?!??!".
älskar alla som försöker vara ironiska men gör det inte tillräckligt tydligt.
älskar alla som säger "Rouges" när dem är seriösa (jag märker det).
älskar alla "yeslifers".
älskar alla fragbitepoliser som tar bort 90% av trådarna som inte har "för att få en diskussion: vad har du för färg på tröjan?" som sista rad.
älskar alla som länkar till Aftonbladet, vi kan läsa och hålla oss uppdaterade själva.
älskar alla som tror att dem är bättre än andra bara för att dem har oldschool eller Hall of Fame rank.
älskar alla som gör en poll där alternativen är ungefär "Ja" "Nej" och den tredje är "Ostbågar" bara för att försöka vara roliga.
älskar alla som kaxar på internet och säger "Kom på DH så ska jag slå ner dig"
älskar alla som säger "Din mamma" och tror att dem är coola.
älskar alla Fick en Snilleblixt trådar, även om han har rätt på ett fåtal punkter.
älskar alla "forumlekar", är detta ett dagis?
Vad älskar du? Håller du med mig? Och isåfall på vilka punkter???