1
program, projektor, webbhotell.
Postat av JeXs den 14 Maj 2008, 16:10
2 kommentarer · 107 träffar
Hejsan allihopa. Har 3 frågor att ta upp!
1.
Jag söker ett fotoprogram som jag har hört talas om. Det fungerar så att du tar ett antal bilder med stativ och olika exponeringar, sen lägger programmet ihop bilderna så att man får en bild som är korrekt exponerad överallt, det blir nästan magiskt ljus:)
Någon som vet vad det heter?
2.
Jag har länge funderat på att köpa en liten projektor att kunna visa film på. (väldigt filmintresserad) Och jag undrar om nån av er känner till något bra märke som inte bara har monsterapparater, utan en mindre och billigare variant? (tänker på t.ex. såna man har med i väskan när man ska hålla föredrag.)
3. (visst detta finns nog till 100% i forumet, men kan ju vara out of date;)
Jag behöver ett webbhotell till min hemsida, har kollat runt lite men har jättesvårt att bestämma mig för ett företag. Vill helst att det ska vara ett Svenskt företag, med support m.m.
Det måste klara av php4 / php5 och alla de vanliga skriptspråken.
Har ni några tips/erfarenheter att dela med er av?
Vore skitsnällt om jag kunde få lite hjälp och tips angående dessa tre!!!!
Tack på förhand // Sven
1.
Jag söker ett fotoprogram som jag har hört talas om. Det fungerar så att du tar ett antal bilder med stativ och olika exponeringar, sen lägger programmet ihop bilderna så att man får en bild som är korrekt exponerad överallt, det blir nästan magiskt ljus:)
Någon som vet vad det heter?
2.
Jag har länge funderat på att köpa en liten projektor att kunna visa film på. (väldigt filmintresserad) Och jag undrar om nån av er känner till något bra märke som inte bara har monsterapparater, utan en mindre och billigare variant? (tänker på t.ex. såna man har med i väskan när man ska hålla föredrag.)
3. (visst detta finns nog till 100% i forumet, men kan ju vara out of date;)
Jag behöver ett webbhotell till min hemsida, har kollat runt lite men har jättesvårt att bestämma mig för ett företag. Vill helst att det ska vara ett Svenskt företag, med support m.m.
Det måste klara av php4 / php5 och alla de vanliga skriptspråken.
Har ni några tips/erfarenheter att dela med er av?
Vore skitsnällt om jag kunde få lite hjälp och tips angående dessa tre!!!!
Tack på förhand // Sven