Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

michael jackson - the king of pop

Postat av chanelicious den 14 Maj 2008, 14:40
10 kommentarer · 97 träffar
kan någon bara lägga ner att slösa tid på att kalla ngn jag ser upp till inom musiken för pedofil, ful, äcklig? visst, det klart ni får ha era åsikter, men vad vill ni att JAG ska göra med dom? skriva en bok? nejtack, inte lust. och sen vadå ful&äcklig, sen när fan handlar musik om utseénde? sen när fan då blev musik en ytlig sak? .__. om ni tror dt är dt så har ni ett & annat att lära,
musik [mus'i:k ] musiken subst.

massord toner arrangerade melodiskt, rytmiskt och harmoniskt (även om exempel på sådana arrangemang)

står det att dt har ngt med utseénde att göra? nej, inte vad jag kan se, står dt att dt har nog med hur personen är som skapar musiken? förlåt, jag måste vara blind eller ngt som inte ser dt ni ser? sen så väljer man inte att lyssna på artister bara för att dom är snygga, - precis som om bara 'snygga' kan skapa musik? bullshit, ABSOLUT bullshit! -.-' så ni påstår alltså att alla killar är bögar för att dom lyssnar på iron maiden? (dom tkr ju att dom sjunger är så FRUKTANSVÄRT snygga) så ni menar att ni stänger av radion/tv;en om hon som sjunger är ful? pff, det skulle jag också vilja se. jag fattar inte ens hur ni orkar. för ärligt talat skiter jag i era åsikter, men jag ville bara få klart för er att musik handlar om hur artisten framför musiken, uppträder, sjunger osv. inte hur fan personen i fråga ser ut. jag tror jag ska gå&dö ett tag, för just nu, orkar jag definitivt inte lyssna på ert skitsnack.

jag har beundrat michael jackson sen jag var liten, & kmr göra dt tills jag blir gammal, så skippa att slösa tid på att ge mig kommentarer för ngt du inte ens kan ändra på. michael jackson is the king of pop.

hur kom dt sig att mihael jackson blev frikänd?

40 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..