Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nmi's själ-flexning|tips 1

Postat av villsta den 12 Maj 2008, 20:47
26 kommentarer · 174 träffar
Hoi!

Tänkte börja langa mina fragbite idlare lite tips och tricks på vad du kan göra med din kropp o.s.v. och detta är premiär tipset.
Tänker inte dra någon livs historia o.s.v utan gå rakt på sak!:

NAMN:Vad-du-än-vill-göra-drö m.
SYFTE:För att prova på vad du alltid velat göra i hela ditt liv.
UTFÖRANDE(VART):I din säng/sovplats
UTFÖRANDE(NÄR):Hälst när du är ledig.
UTFÖRANDE:
1. Du går och lägger dig när du än vill, och ställer klockan en viss tid då du vet att du kommer vara totalt groggy när du vaknar(exempel: du lägger dig 00.00, och ställer klockan på 3)
2.Du vaknar av klockan, slår av den, och lägger dig genast igen.
3.När du nu vaknat, och ska sova igen, se till att du ligger på rygg, med armarna hälst rakt ner eller på något vis så du ligger bekvämt, sedan blippar du med pekfinger och långfinger på ena handen i madrassen lite lätt som när du spelar piano.
4.Eftersom att du nu är så oerhört trött, men håller minsta lilla del i kroppen vid spel(d.v.s fingrarna) så kommer du hamna i någon form av meditation.
5.Nu kommer du känna att du somnat, men endå känna att du har en viss kontroll över kroppen, Du ska nu försöka hålla för näsan(Observera att du kommer inte hålla dig för näsan, utan det kommer bara kännas som att du håller dig för näsan i din "dröm/meditation".)
6.Om du nu lyckas hålla för näsan, men samtidigt kan andas. well, GL HF, nu ska du kunna göra vad du vill i din dröm.

MITT UTFÖRANDE: jag gjorde detta, och mitt val var att först hoppa runt i konoha(staden naruto bor i). Sedan valde jag att träffa några personer jag alltid velat träffa i mitt liv!

Observera även att du kommer inte hinna med så överdrivet mycket som i en vanlig dröm.

DISKUSSION:Kommer du prova?

Arigato. /nmi
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..