Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bärbar dator köpes! =) LÄNKA/PM

Postat av Chilldill den 12 Maj 2008, 20:32
8 kommentarer · 178 träffar
Hejsan, Ni kanske har sett att jag gjort ganska många trådar om musar, datorer,högtalare o massa annat! .. Kommit fram till att de smartaste är nog att köpa en bärbar!

Nu är de så att jag har kollat på några, men inte hittat nån rikigt intressant.. =/ Och eftersom väldigt många på FB är datorkunniga så vänder jag mej mot er! =)

Ni är jättensälla om ni kunde länka eller skicka ett PM, kom bara ihåg..

Datorn får MAX kosta runt 7k

De ska gå att spela Counter Strike, Condiotion Zero, WoW och kanske nåt mer skitspel

Jag ska ha datorn till att kolla på filmer,lyssna på musik, surfa på FB, spela litegrann o.s.v..

Hårddisken får JÄTTEGÄRNA vara minst 200 GB

Operativsytemet ska inte vara Windows Vista, eller de kan få vara Windows Vista men man kan väl "radera" o ladda ner Windows XP? GÅR DE?

Länka inte datorer från Blocket, Tradera eller annan sajt där man säljer beg.

JAG VILL INTE HA EN SPELDATOR, utan bara en som man kan spela nåt spel! =) Jag ska bara surfa lite på FB, kolla på lite film, lyssna på musik ... Finns de cd-bärnnare på bärbara datorer?

Vad tror ni om denna? Duger den här?--> http://zepto.se/Shop/Config.as px?configurationid=364¬eboo kid=674

Så nu är de bara att länka, om någon här länkar en dator och jag bestämmer mej för att köpa kanske han/hon kan få..

Skicka ett PM om ni inte vill länka

Har ni några andra frågor, skriv i tråden så trycker jag på edit-knappen o ändrar! TACK PÅ FÖRHAND

MVH/SPIIK

Funkar datorn jag länkade?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..