1
Buss-sömn
Postat av Pludden den 12 Maj 2008, 16:03
13 kommentarer · 46 träffar
Tjenare boys, jag har ett mindre problem. Problemet jag syftar på är att jag lätt somnar på bussen till/från skolan när jag är trött, det kanske inte låter som ett så stort problem, men grejen är att jag inte kommer ihåg att jag somnar/är trött, ena sekunden sitter jag o läser och sen vaknar jag 5 minuter senare. Och det händer väldigt ofta, ungefär 7-8ggr på en 40minuters buss resa.
Och nu undrar jag om det är något lurt på gång eller om det är helt normalt, i värsta fall kanske det är helt normalt men jag är övertygad av att detta i såna fall har vart en underhållande text.
Edit, nån av er(glömde bort namnet) skrev att jag inte var vaken länge om jag somnade 7-8ggr på 40min, jag överdrev nog lite när jag skrev att jag sov i 5 minuter, det är nog snarare 20-30 sec.
Och nu undrar jag om det är något lurt på gång eller om det är helt normalt, i värsta fall kanske det är helt normalt men jag är övertygad av att detta i såna fall har vart en underhållande text.
Edit, nån av er(glömde bort namnet) skrev att jag inte var vaken länge om jag somnade 7-8ggr på 40min, jag överdrev nog lite när jag skrev att jag sov i 5 minuter, det är nog snarare 20-30 sec.