Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Festat med Björn Gustavsson

Postat av Bankmanneen den 12 Maj 2008, 01:48
166 kommentarer · 1 387 träffar
Hej!

Igår/Lördag fyllde en släktning år så jag var ute i Skepplanda på "släktkalas". Hela tjocka släkten var där och de visade sig att en av mina kusiner, Martin, kände Björn Gustavsson. Han bor bara några hus därifrån, eller hans föräldrar.

Efter middagen vid 18 tiden bestämde vi oss(Jag och Martin) för att vi skulle dra in till stan och dra till Keybar och beställa in lite mäklarbrickor mm. När vi va på väg till bussen vid 19.30 tiden ( vi skulle in och möta några tjejkompisar som hade haft middag i Örgryte) Kommer Björn Gustavsson helt oväntat gåendes med ett lock och 2 polare mot oss.

Jag blir helt till mig och sa; där är ju han Björn Gustavsson! Martin rör inte en min och säger.. hmm han bor litelängre upp på vår gata.. Vi möter de salongsberusade sällskapet och Martin hälsar på sin "kompis" Jag skakar hand och ger han ett par komplimanger. Sen frågar en av Björns polare om vi är sugna på lite förkrök innan Guetta. De skulle bege sig in till Göteborg med lite senare för att se house-guden David Guetta. Vi tackar ju givetvis JA och följer med.

När vi kommit fram till Pers hus sitter vi där o chillar drar lite vattenpipa lyssnar på tung musik och pratar på som fan. Jag sitter brevid Björn och försöker se om jag kunde få honom att skratta åt mina torra ordvitsar. Tiden går och klockan är redan 21, vi hade glömt av tjejerna i stan som då försökt ringa oss. Jag hade mobilen i jackfickan och Martin hade inte på sin.

Runt 21.30 drog vi in till stan. Björn skulle fixa in oss till Guetta, vilket han gjorde. Vi satt i vip-loungen och kvällen blev helt otrolig, aldrig haft så roligt!

När kvällen kom till sitt slut, var vi alla nöjda med Guettas uppträdande och jävligt nöjda på de drycker som runnit ner under kvällen. Vi bestämde oss för att göra om de är och vi tog varandras nummer.

Jag ser verkligen fram emot SOMMARN ska bli kul att veva med Björn :D

Har ni Krökat/festat närinpå nån "kändis"?

p.s skriv inte att Björn Gustavsson är överskattad osv. han är världens roligaste människa!

166 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar