Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hyrde Film

Postat av Ezis :) den 11 Maj 2008, 23:43
33 kommentarer · 39 träffar
Hyrde film för 9 månader sen som jag och min polare kollade på hos min polare. Sen när mamma kom hem idag och vatt på konsum och köpt mat sa en kvinna till mamma att jag hade glömt och lämmna tillbaka en film. Så jag ringde upp konsum och sa att jag inte hade lånat en film för jag kom inte ihåg det, så sa dom jo det har du, jag blev helt paff och frågade dom vad filmen hette ,end game heter filmen den skulle vara inlämmnad för 9 månader sen,

Så tänkte jag tillbaka på tiden, jo nu kommer jag ihåg.
Min polare skulle ju lämmna tillbaks filmen dagen efter så har han inte gjort det :S

Så frågade jag kassörskan, hur mkt ska jag betala då?
Kassörskan: aa du det blir ju 279 dagar gånger 30 kr, det blir 8370 kr, Detta är fan inte rätt sa jag till henne, ni har mitt nr, ni har varken ringt eller skickat påminnelse.

Så ska ner och prata med chefen imon, vafan det går inte paya nästan 9000 för en jävla rulle från 2004. Dom är fanimej inte kloka. Det borde ju finnas en gräns någonstans om hur mkt man får betala, jag tycker jag inte ska få betala mer än 500 kr...

Vad tycker ni ?

Vad ska jag göra?

41 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..