Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

flickvänproblem

Postat av horsepower den 11 Maj 2008, 14:53
49 kommentarer · 33 träffar
Hejsan.

jag har då varit tillsammans med min flickvän i över 3 månader. allting är bra, vi små tjaffsar lite ibland men kommer för det mesta överänns. vi har ett bra sex liv och jag gillar hennes familj och hon gillar min.

vi är med varandra ungefär varje dag och varje gång vi är med varandra sover vi med varandra. jag har gillat det, tills nu. jag vill verkligen vara med mig själv och sitta vid datorn med mig själv ibland.

om hon frågar : "ska vi sova tillsammans idag? :)" så kan jag inte säga "nej, jag vill vara med mig själv" eller "nej det går inte" (för det finns nästan inget att skylla på eller nån hake till att sova med varandra. och om jag försöker skylla på nåt så ger hon massa förslag till hur det ska ordna sig.)

om jag skulle säga "jag vill vara för mig själv" så kmr det ju låta som att jag funderar på att göra slut osv, om hon sa så till mig skulle det kännas som ett kniv i bröstet för jag skulle inte tolka det som om hon har samma problem som mig .

Jag tycker verkligen om henne men jag behöver tid för mig själv oxå. och jag vill inte tröttna på henne heller, vilket jag nog kommer göra om vi umgås såhär ofta.

Hur ska jag göra? vad ska jag säga?

puss

basshunter

120 personer har röstat
Föregående tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar