Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bort med det!

Postat av Miineur den 11 Maj 2008, 02:16
19 kommentarer · 23 träffar
Gokväll alla!

Jag skulle vilja reflektera mina inre känslor.
Jag hatar alla hästar!! Elr egentligen så är det inte hästarna jag hatar. Men dom är ju egentligen grunden i problemet om man ser det ifrån rätt sida. För jag hatar deras bajs! Alltså man kan till exempel vara ute å cyckla till exempel en morgon efter man har ätit goda frallor till frukost. Men jaja man kan till expempel vara på väg till min kompis Simon på sin ny tvättade cyckel.

Så tar man skogsvägen för att den går snabbare, så helt plötsligt så ligger det häst bajs på vägen!!! Så kan man kanske råka köra på det. Usch!!! Så är hela cyckel och ens brallor ner skitade med bajs!:S
Det är inte bar äckligt, det luktar även nästan ännu värre!

Så jag tycker att man borde börja göra som med hundar och som tyskarna gör med älgarna, man plockar bort bajset.
Typ som bajs påsar för hästar!

Jag tror inte att de bara jag som skulle vilja detta.

Som till exempel här: http://bp1.blogger.com/_jFIeym WLBjc/SADT4ve1BbI/AAAAAAAAAEY/ fEHjC2y35i8/s1600-h/DSC00104.J PG

Äckligt!!

Man borde värkligen gå ut i protest mot det hära! Bajs ska inte få ligga på vägen hur som helst!

Diskutera och Reflektera era egna tankar och funderingar

Häst bajs?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..