1
Skummt slem.
Postat av gre den 10 Maj 2008, 16:49
18 kommentarer · 7 397 träffar
*VARNING SERIÖS TRÅD*
Tjenare, skulle precis spotta ut ett tuggumi och ser då att det är helt brunt, jag undrar vafan och går in på toa och spottar lite i handfatet. Visar sej att mitt saliv är helt brunt och innehåller endel små svarta prickar cirka 0.5x0.5 mm. Blir skit skrajj förstår och spottar så mycket jag kan.
Har spottat ett bra tag nu och det verkar som att salivet börjar återfå sin vanliga färg.
Så nu frågar jag er. Vafan är detta?!
Behöver jag ringa sjukhuset?
Det enda jag ätit idag är en pizza och druckit upp en 1.5 liter pepsi. Mitt slem smakar dessutom inte vanligt utan smakar typ lite söt surt.
Jag är allergisk mot pollen,gräs,kvalster och gråbo och jag är astmatiker.
ser nu att min tunga har färgats brun, kan det vara färgmedlet i pepsin ?
Tjenare, skulle precis spotta ut ett tuggumi och ser då att det är helt brunt, jag undrar vafan och går in på toa och spottar lite i handfatet. Visar sej att mitt saliv är helt brunt och innehåller endel små svarta prickar cirka 0.5x0.5 mm. Blir skit skrajj förstår och spottar så mycket jag kan.
Har spottat ett bra tag nu och det verkar som att salivet börjar återfå sin vanliga färg.
Så nu frågar jag er. Vafan är detta?!
Behöver jag ringa sjukhuset?
Det enda jag ätit idag är en pizza och druckit upp en 1.5 liter pepsi. Mitt slem smakar dessutom inte vanligt utan smakar typ lite söt surt.
Jag är allergisk mot pollen,gräs,kvalster och gråbo och jag är astmatiker.
ser nu att min tunga har färgats brun, kan det vara färgmedlet i pepsin ?