Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polaren "tvingad" på braj, åkte dit.

Postat av KARAMELLKUNGEN den 10 Maj 2008, 01:37
201 kommentarer · 246 träffar
Ska ta detta lite snabbt.

En polare hade med sig en så kallad "femma", dvs 5gram marijuana, och frågade om vi ville testa. Givetvis sa vi ja...

En annan kompis ville dock inte, men vi tjatade som fan på honom tills han gjorde det. Han var nybörjade så han visste inte riktigt när han skulle sluta.

När vi åkte hem tog han tunnelbana och vi taxi (bor åt olika håll). Nu ringde han och sa att han blivit tagen av snuten, de hade tydligt sett på hans ögon eller dylikt att han var hög och stoppat honom. Han ska nu få brev hem om pisstest.

Grejjen är att han verkligen inte ville ta, men vi liksom tjatade så han tog det. Känns så jävla lamt av oss.

Jag föreslog att vi skulle dela på dagsböterna han med all sannolikhet kommer få, men resten av polarna som var med vill inte.

Vad hade ni gjort om ni var i min sits?
Jag har alltså skuldkänslor, men ni vet hur det är när alla till exempel dricker förutom en som ska vara "tråkig".
Föregående tråd
Nästa tråd

201 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 201 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..