Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Påkommen av farsan

Postat av user-162166 den 9 Maj 2008, 19:41
156 kommentarer · 396 träffar
Fyfan vad jag skäms ! Måste bara berätta om detta som hände tidigare idag.

Jag hade 2 inställda lektioner innan lunch så jag drog hem och skulle ta en tupplur. Skulle precis gå och lägga mig när de plingar på dörren.

Det var våran granne, hon undrade om någon av mina föräldrar var hemma, jag svarade nej eftersom jag visste dem var på jobbet båda två.

Så var det med det, jag stängde dörren, låste och gick upp igen till mitt rum.

Skulle kolla vad som var på tv så jag startade datorn och gick in på http://www.tv.nu .

Såg då att Våra värsta år skulle börja kl 11.10.

Klockan var nu cirka 10.50, så jag tänkte "Hinner nog dra en r0nk innan de börjar".

Drar in på den vanliga hemsidan som jag ofta besöker vid behov av nakna kvinnor, drar ner brallor inklusive kalsonger och kör igång.

Hittar en skön film på 20 minuter med två stycken lesbiska tjejer som har de lite skönt.

Börjar lite sakta och skönt, sedan ökar jag farten.

Har hörlurarna på mig, nästan högsta volymen så jag hör ingenting runt omkring mig. Det jag inte hörde var att ytterdörren hade låsts upp, öppnats och att farsan var på väg upp för trappen.

Han öppnar dörren utan att knacka och ser att jag sitter och drar i min liten utväxt.

Jag märker ju inte att han står i dörröppningen och jag tömmer min sats på ett papper. Det är då jag ser att dörren står på glänt, den hade varit stängd innan.

Jag tänker VAD I HELVETE ?!?!?!?! VEM HAR VART HÄR INNE ??.

Går ner för trappan, ut i köket. Där ser jag att de ligger en lapp. "Tobias, jag är och köper fiskegrejor, var in och skulle fråga dig om du skulle hänga med, men såg att du var upptagen /Farsan."

Fyfan, farsan hade sett mig dra i min liten utväxt !!!!!!

FY FAN VA SKÄMMIGT !

Han kom hem på lunchen för att hämta snuset han hade glömt tidigare, Vad fan är oddsen på de ?

Skämms fan ihjäl när jag är i samma rum som farsan.

För att skapa diskussion; har ni blivit påkommna när ni hållit på med er liten utväxt ? Förklara hur det skedde.

Eran, BagarN^

EDIT; Hittade lappen, tagit kort på mobilen men kan inte hitta sladden som man kopplar från mobilen till datorn för att kunna lägga över, letandet fortsätter
Föregående tråd
Nästa tråd

156 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 156 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..