1
hållbar utveckling
Postat av sEcR1d00mzLayR den 9 Maj 2008, 19:05
4 kommentarer · 10 träffar
Tja ska göra en bild om hållbar utveckling , den ska ha ett budskap med något som är dåligt eller liknande. Och jag ligger till så här i betyg :
Om jag gör bra ifrån mig : VG
Om jag bara lämnar in något : G
Om jag inte lämnar in något : IG
Så hela mitt betyg hänger på detta och jag har verkligen kämpat för vg har haft det sen 7an (Går i 9an nu) Och då vill jag verkligen inte gå ner till ig pga en bild. Så jag behöver tips på något jag kan göra , eller om ni har en liknande bild eller så som jag kan "härma" Ni får ett pris som lyckas hjälpa mig ( Ja jag är seriös men inga gaming saker dock) Priset diskuterar vi om ni vill ha credits , premium på spelarenan tex osv lite sånna sms saker..
Tack på förhand
Om jag gör bra ifrån mig : VG
Om jag bara lämnar in något : G
Om jag inte lämnar in något : IG
Så hela mitt betyg hänger på detta och jag har verkligen kämpat för vg har haft det sen 7an (Går i 9an nu) Och då vill jag verkligen inte gå ner till ig pga en bild. Så jag behöver tips på något jag kan göra , eller om ni har en liknande bild eller så som jag kan "härma" Ni får ett pris som lyckas hjälpa mig ( Ja jag är seriös men inga gaming saker dock) Priset diskuterar vi om ni vill ha credits , premium på spelarenan tex osv lite sånna sms saker..
Tack på förhand